Den obeskrivligaste och tuffaste tjejen på jorden!

Denna tjej gör mig så jävla lycklig!
Hon är så underbar och hon får mig att skratta så jag har träningsverk i magen många dagar efter!
Hon gör mig positiv och får mig tänka frammåt!
Hon är den mest omhändertagande och omtänksamma när det gäller människor som DJUR!
Fattar inte hur en viss jävla idiot person kan vara så jävla kall och säga en helt annan sak,
jag skule vilja ta saken i egna händer och daska till denne person så hårt satt den tappar alla tänder så den bara vågar tiga! Ni vet ju Tiga är guld :) HAHAHA
Allt jag ville säga med detta blogg inlägg är att folk kan komma och säga vad dom vill men jag kommer aldrig att ändra min egen åsikt om Michelle! Hon är för underbar för det!
Denna tjej som känns som min egen syster är världens bästa och jag älskar dig Michelle!
bara så du vet :)

ALLA TALLARNA ALLA TALLARNA!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3





Michelle Ottosson är världens tuffaste och obeskrivligaste tjej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0