<3

 

En efter en lämnade vårt hem
Fast alla vi var bofasta i himmelen
Lämnade allt så barnsligt och kallt
Kvarglömda är vi med minnen överallt

Och gamla rum dom fylls med nya vänner
Men det finns ingen plats för dig och mig i allt det här
Jag hatar er jag hatar det som händer
Och jag vet inte längre vem du är.

Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag i Alderland
Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag i Alderland
I Alderland är inget som det ska

Ni ringer ibland dit guldet blev till sand
Ni säger att ni saknar oss och Alderland
Men vad ni än gör, gamla minnen dör
Kvar är jag med känslan att va utanför


Och jag vill inte skaffa nya vänner
men du har hittat nya rum och liv att leva med
Jag hatar att jag känner det jag känner
Men jag vill inte va här utan er

Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag i Alderland
Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag kvar
Det är bara du och jag i Alderland
I Alderland är inget som det ska

Nere på vårt fik så har jag saknat era skratt en längre tid
Men nere på vårt fik sitter en flicka som är stark och jag går dit.

Först nu kan jag förstå allt det som händer
Att Alderland är evigt, enbart människorna byts ut
Jag kommer alltid minnas mina vänner
Men tiden här för mig har nått sitt slut

Det var bara du och jag kvar
Det var bara du och jag kvar
Det var bara du och jag i Alderland
Det var bara du och jag kvar
Det var bara du och jag kvar
Det var bara du och jag i Alderland
I Alderland är allting som det ska
I Alderland är allting som det ska
Allting som det ska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0