Stella, Snusen och annat<3

Hej Bloggen!
Har inte skirivt på länge, har bara inte blivit av har haft så mycket just nu på senaste, kämpat och mest planerat!
Vi har fått en nykomling i familjen som Stella har välkommnat helt i sitt liv. Snusen som är nu 10 veckor.
jättefin liten kille som trivs så sjukt bra med oss!
blev förvånad hur trevlig och gosig han var!
ohh vad jag skanar Michelle! Fyfan vad jag saknar henne!
när pengar flyter in och jag får tid över så ska jag tamefanemej åka ner till henne!
Hon betyder så jävla mycket för mig, är så stolt över den tjejen som nu är gift med Niclas:D
Underbart! ALLA TALLARNA ÄR PÅ PLATS SÄGER JAG BARA!<3
Sen borde jag hälsa på min goa farmor mer känner jag, har alltid så trevligt med henne!
Trots nergångar som varit så vet jag till punkt och pricka att efter regn kommer alltid lite solsken!
vill passa på och tillägga att min underbara sambo Kent är helt underbar och stöttande!<3
Har fått en låt på huvudet som jag gått runt och nynnat på i 2 veckor nu!
min stora fråga är '' Varför blir det så?''  '' Varför kan man inte sluta nynna på den ?''
'' Måste man lyssna sönder den som alla andra låtar man lyssnat sönder för att bli av med den ?''
Många frågor och funderingar som man har , känner sig inte riktigt klok!!!!
Jajaj nu ska jag nynna vidare i förkylningen och städandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0