Kalmar, Nybro, Persmåla! <3




Som länge bestämt till och från fram och tillbaka förut så skulle jag och Michelle
 träffas för väldigt länge sen men det blev iaf av nu som en spontanare!
Jag hittade billigt flyg ner mot kalmar och Michelle kom och hämtade mig:)
Fan va kul vi hade! jag verkligen stortrivdes i hennes närhet!
Hon verkligen förstår en och jag älskar hennes sällskap!
Hennes sambo var jätte trevlig!
saknar Michelle&Niclas och bibbi, pip-larsson,
Skrollan, Stina, Lea och Alex!
saknar till och med alla Tallarna! Jag måste Åka dit igen snaras
t och dom får komma hit!!
Saknar er så mycket!
Love you siss! <3<3<3








<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Michelle

ohhh darlingt. I love you <3 du måste kom ner igen, helst nu och stanna för áll framtid. :o <3

2011-09-13 @ 10:07:27
URL: http://Myl0ve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0