Hjärnan funkar & Stella är irriterande nyfiken!

Hej hopp gallopp!

Dagen började med att jag vaknade 06:30 av att Stella Tjuvnöp mig i soffan!
Ännu en gång har jag somnat i soffan och kent har försökt väckt mig men jag varit en mumie!
Fan va tråkig jag måste vara då, stackars kent , eller stackars och stackars, han har ju sängen helt för sig själv den fisen
På vägen till jobbet igår som många dagar nu i september fick jag äntligen lov att fota det som jag velat fota och tänkt varje gång jag passerat det att '' varför tar jag aldrig en bild'' eller ''måste ta en bild imorrn''
men blev ju liksom nästan aldrig av förräns igår:)
Var det vackraste trädet jag någonsin sett!
Blir så upprymd av känslor av det trädet, inte bara för färgerna utan för hur det står och vilken miljö det befinner sig i osv, allt är för bra på fotot enligt mig och jag SKITER FULLSTÄNDIGT I OM FOLK SOM INTE FÖRSTÅR SIG PÅ KÄNSLOR OCH EGET UTTRYCK AV DOM!!

åhh det är så underbart!:)




Sen måste jag påminna alla om att jag saknar min Michelle så fruktansvärt mycket!<3



Kommentarer
Postat av: Michelle

Miss you to honey! <3

2011-10-06 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0